verslag - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Go Team Brazilie! - WaarBenJij.nu verslag - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Go Team Brazilie! - WaarBenJij.nu

verslag

Door: Herjan

Blijf op de hoogte en volg Go Team Brazilie!

04 Augustus 2017 | Brazilië, Belo Horizonte

hey hallo

hier weer een verslag van een aantal dagen in brazillië.
dinsdag was een leuke dag met weer bijzondere gebeurtenissen. ons jongste teamlid mocht 9 jaar worden en dat werd gevierd met een taart en verjaardagsliedjes. daarna gingen we naar een rehabcenter(afkickkliniek) en hebben s ochtens praktisch werk mogen doen zo als onkruid trekken, pallets schuren en hout kloven. smiddags was er een dienst waar we lekker mochten zingen en aanbidden en mochten luisteren naar de getuigenis van harald.
woensdag hadden we een ochtend in de creche(kinderen van 6-12)
daar mochten we een heel programma neer zetten met veel spelletjes maar ook een stukje clowning en een klein preekje. smiddags mochten we even genieten van een vrije dagdeel. lekker in de zon liggen boekjes lezen of even in het zwembad om savonds weer fit te zijn om in cracolândia, waar we weer broodjes, drinken en de liefde van jezus mochten uitdelen aan drugsverslaafden. donderdag mochten we weer even lekker uitrazen op een overdekte markt met allemaal leuke spulletjes. smiddags mochten we weer familie's bemoedigen en met ze zingen en bidden. daarna was dan het moment van de verassing voor ons. we gingen uiteten in een leuk eet tentje. het was heerlijk en hadden de buikjes goed rond.
vanochtend mochten we weer lekker verven in het huis waar we verblijven. op dit moment lekker vrij!!!

groetjes goteams

• 05 Augustus 2017 - 12:24

Vesa:

Dank Herjan voor je levendige verslag. Zo kunnen we meeleven vanuit regenachtig Nederland. Groetjes aan allen!

Vesa en Linda

• 05 Augustus 2017 - 15:47

Ingrid:

Wat leuk om te lezen! Gaaf om zoveel te mogen doen vanuit de liefde van Jezus!
    Lekker een keer uit eten, gezellig! Naast veel delen mochten jullie ook ontvangen.
    Zegen!