verslag en fotolink! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Go Team Brazilie! - WaarBenJij.nu verslag en fotolink! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Go Team Brazilie! - WaarBenJij.nu

verslag en fotolink!

Door: Hanna

Blijf op de hoogte en volg Go Team Brazilie!

30 Juli 2017 | Brazilië, Belo Horizonte

hallo iedereen,
Vandaag zijn we al 3 dagen in belo horizonte. De meest recente foto's vind je via facebook door 'casa rocha - jocum bh' op te zoeken, leuk hoor!
We hebben al veel gedaan, zo hebben we de eerste avond drugs-verslaafden bezocht in krackalandia daar hebben we broodjes en koffie uit gedeeld.
dit was een hele bijzondere en indrukwekkende ervaring.
we worden elke dag bijzonder verwend door het lekkere eten van Dora, zij is bij casa rocha base lid van de staff. de tweede dag hebben we kinderwerk vericht in de sloppenwijk, we hadden super leuke spelletjes gedaan met de kinderen zoals: touwtje springen, voetballen, stoepkrijten. we hebben een clowningsact opgevoerd dat vonden ze erg leuk. de kinderen zelf zijn heel lief en enthausiast, ze zijn blij je te zien en knuffelen je helemaal dood.
we zijn erg blij dat we dat we hier mogen zijn, het weer is lekker, alleen vandaag een beetje koud voor braziliaanse begrippen, en frisjes voor nederlandse begrippen. gisteren hebben we praktisch werk verricht, het was vermoeiend en gezellig, we hebben onder anderen muren geschilderd.
vandaag hadden we een gezellige middag georganiseerd voor families in de sloppenwijken. helaas kwamen er maar 2 gezinnen van de 15, maar verder hadden we met hun toch een gezellige middag gehad, met spelletjes en veel eten(en niet weinig ook). het huis hadden we versierd met ballonnen en slingers want Rachel van de staf was ook jarig, dus hadden we lekker worteltjes taart gegeten en gezongen. het is een gezellige sfeer in de groep iedereen kan goed met elkaar er word veel gelachen en gedeeld, gister avond deden we gezellig spelletjes met elkaar, het was me een kabaal, Harald heeft er nog even een nederlands tintje aan gegeven door andre hazes te zingen
morgen gaan we naar de hippie fair en we hebben er zin in, even wat leuke aandenkens kopen en cultuur snuiven.
super leuk dat jullie onze blog lezen
dikke knuffel van ons allemaal

• 30 Juli 2017 - 11:56

Ingrid:

Wat mooi om wat foto's te zien van jullie gave avontuur!

Heel veel zegen voor jullie!
    Blessings to be a blessing.
    In gebed verbonden!

• 30 Juli 2017 - 21:24

Martin En Erica:

Nou, jullie raken aardig op stoom. Mooi om te lezen. Jullie hebben al wat dingen gedaan en mooie ervaringen opgedaan. Top.
    De foto's zijn mooi zeg. Een levensecht beeld van wat jullie meemaken.
    Dit wordt een reis om nooit te vergeten, dat voel ik.

Allemaal de groeten.
    Vraag aan Harald of Andre Hazes ook op Heidebeek vertolkt kan worden....

Martin Kalle

• 04 Augustus 2017 - 20:00

Linda:

met heel veel plezier jullie verslag gelezen welke we nu pas op internet zagen verschijnen. het verre Eefde ligt een beetje achter blijkbaar! Mooie foto's, geeft een goed beeld. Nog een heel goede tijd gewenst.

Linda, Vesa, Matti,Oli en Musti