GoFest en Reis - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Go Team Brazilie! - WaarBenJij.nu GoFest en Reis - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Go Team Brazilie! - WaarBenJij.nu

Door: Micha K.

Blijf op de hoogte en volg Go Team Brazilie!

26 Juli 2017 | Brazilië, Belo Horizonte

Hallo allemaal,

We zijn vandaag (26-7) aangekomen in Belo Horizonte. We hebben een mooi GoFest en een vermoeide reis achter de rug. Eerst het GoFest. Op de eerste dag kwamen we aan en hebben we kennis gemaakt met elkaar. Daarna hadden we een mooie dienst over Radical Discipelship. Het thema was: Rad, van radical. De spreker legde uit dat rad eigenlijk een afkorting is voor: Relatie, Anders, Doen. Je moet namelijk een goede relatie met God hebben om een radicale discipel te zijn. Je moet ook anders worden in je denken en doen. En als laatste moet je actief worden, doen. Ik vond dit een mooie dienst. Verder hadden we nog meer mooie diensten.

Zaterdag 's middags konden we kiezen uit verschillende seminars. Er was clowning en the Bible and sharing. Zondags was er ook kinderwerk en vlogging.

Maandag was het eindelijk zo ver, we gingen op reis! Eerst hadden we een vlucht naar London, de eerste tussenstop. Daar moesten we ook overnachten. Toen gingen we door naar Miami. Daar was het even spannend, want een van de teamleden had een ongeldig ticket dus moest het opnieuw geboekt worden en een van de teamleiders ging mee. Ze bleven echter wel heel lang weg en toen waren we elkaar dus even kwijt. Uiteindelijk hebben we elkaar (na de douane pas) weer teruggevonden.

Nu zijn we in Belo Horizonte en vanmiddag hebben we uitleg gekregen over wat we gaan doen, regels, etc. en zijn we naar de sloppenwijk gegaan om te kijken waar we nou eigenlijk zaten. Ik ga nu gauw naar bed, vanwege de jetlag...

Tot ziens

• 27 Juli 2017 - 16:44

Martin Kalle:

Ha zoon! En hallo brasilteam....

Leuk verslag, je hebt schrijftalent. Zo zo, al in de sloppenwijk geweest om een indruk te krijgen wat je te wachten staat, heel goed!

De jetlag, tja, dat kun je verwachten na zo´n ingewikkelde reis....

Heb het geod met elkaar, we bidden hier voor jullie reis en belevenissen. )En ik ben erbij als vrijwilliger als jullie terugkomen. Daar kijk ik naar uit!'

Martin Kalle

P.S. Al een spelletje gedaan met elkaar.... Dat zag er leuk uit op Heidebeek.

• 28 Juli 2017 - 09:09

Linda:

Hoi Hanna en allen! Dank voor verslag ... och och dat ticket, we gaan Air Berlin eens bellen! Vorige keer naar NY ook problemen met AB ... maar je bent er en we lezen mee! Geniet, kijk je ogen uit en heb het goed met elkaar. Liefs vanuit herfstachtig Duitsland. Matti en mama